Aromaterapi buat emosi lebih tenang






Ruang dalaman yang diserikan dengan haruman aromaterapi tidak dinafikan memberikan tindak balas positif kepada penghuninya.
Letak di ruang atau sudut mana sekali pun, ia secara tidak langsung membuai emosi untuk lebih tenang dan selesa sepanjang masa.
Kehadiran haruman aromaterapi juga membantu persekitaran tampil lebih bersih dan terjaga.
Ini kerana ruang atau sudut yang diletakkan haruman aromaterapi kurang lengkap jika tidak dikemas atau dibersihkan terlebih dulu.


Dalam erti kata lain, haruman itu antara sentuhan terakhir.
Di ruang tamu umpamanya, persekitaran yang kemas dengan gaya penataan eksklusif lebih bermakna buat tetamu jika diserikan dengan haruman aromaterapi.
Begitu juga dengan bilik tidur yang menjadi ruang paling peribadi buat anda. Persekitarannya lebih sempurna apabila kelengkapan tidur kemas dan bersih ditambah dengan wangi-wangian yang tentunya ‘mengulit’ mimpi anda.
Menjadikan bunga-bungaan semula jadi seperti bunga gardenia sebagai haruman aromaterapi antara alternatif terbaik di kediaman anda.
Kini terdapat juga lilin dengan haruman aromaterapi yang secara tidak langsung mencipta keindahan tersendiri di segenap ruang.
Begitu juga dengan aneka minyak pati aromaterapi yang ditawarkan di pasaran. Situasi itu membawa gambaran, tiada alasan untuk anda mengabaikan penataan ruang dengan penyerinya haruman aromaterapi.
Pati minyak bunga mawar dikatakan membantu menghilangkan tekanan, lavender membantu membangkitkan semangat dan kekuatan sementara lemon pula memberikan ketenangan dan menyegarkan suasana.

Share on Google Plus

About kraiboy

This is a short description in the author block about the author. You edit it by entering text in the "Biographical Info" field in the user admin panel.
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 ulasan:

Catat Ulasan